Obegåvade citat....

Jag är lite rikskändis för att kläcka ur mig de mest korkade sakerna.
Tänkte dela med mig av lite favoriter.


CITAT 1: På tal om ingenting: "Hade jag varit ett djur hade jag velat vara en snigel. Har alltid undrat hur det är att glida runt i slem"


CITAT 2: Jämför mig själv med andra tjejer: "Äh vadå, vem vill jaga en kanin när man kan få en kronhjort?!"


CITAT 3: Försöker på fyllan tala förstånd med en annan full "Det är farligt att blanda sprit & alkohol!"


CITAT 3: Argumenterar med gammal vän om det mystiska djuret Gasell: "Men är du helt jävla pantad? Vadå hjortdjur? Gasell är en uggla, det vet väl vem som helst!"
(jag hade fel)


CITAT 4:
Sagt till X-pojkvännen efter breakup nr 29210: "Vårt förhållande är som en vibrerande massagestav, nöjet tar slut fort men man vill använda den om och om igen hela tiden!"





denise

haha skön du är :)

2010-03-23 @ 00:06:10
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0