Svaret på gåtan!

Sista målet för dagen är nedtryckt tillsammans med två liter vatten som gjorde susen!
- misstänker att vätskebrist/uttorkning varit boven till hur dåligt jag mått idag...


Det slog mig plötsligt när jag låg i soffan med huvudvärk och en helt otroligt läskig yrsel och frossa att jag ju faktiskt inte druckit någonting (utöver kaffe = uttorkande/vätskedrivande) sedan igår morse!


Det är VIKTIGT att dricka!

Ja-a för efter två liter vatten senare så mår jag plötsligt hur mycket bättre som hellst!
Tjah..utöver att jag springer till toaletten var femte minut ungefär
 

Keela



duktig flicka som kom på att man ska dricka vatten ;)

2010-03-30 @ 21:04:22
URL: http://keelus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0