Svar på tal!

En liten jag om B-Ä-S-T!!!:
Härligt! Man blir alltid glad av att läsa din blogg! Du verkar vara på gott humör och "peppad" jämt! Hur gör du? Hur bär du dig åt för att orka allt du tar dig till med träningen och hur tusan bär du dig åt för att SE FRAM EMOT flera månader med kaloriunderskott och så strikta tränings/kostregler? Blir du aldrig tokig?

You go girl!





SVAR: Hej hej "en liten du"! Tack, tack och åter tack dels för att du gillar vad jag skriver och för peppet! Blir jätteglad för kommentarer som dina! :)

Mina svar till dig skulle jag vilja formulera på följande vis:

* Hur jag gör för att bli glad vet jag inte, jag är bara människa och är givetvis inte glad jämt ^^ Däremot väljer jag att inte skriva om tråkigheter när jag väl är grinig, vem vill läsa sånt???

* Hur orkar jag träna? MUSIK! Musik, musik och åter musik. Peppande låtar som har ordentligt med bas och duns, glad musik som man helt enkelt inte kan sitta still till. Jag älskar dessutom min träning så det är inte så svårt för mig att orka; sömn, bra mat och att ständigt fokusera på "Jag kan lite till, lite mer, lite bättre!" Peppa dig själv, se dig i spegeln och inse att
ingen i hela världen är precis som du, du är unik!

* haha, kan förstå att min deffperiod (lite mat, mycket träning, strikt diet) förvirrar folk. Men jag ser verkligen fram emot det - givetvis ser jag inte fram emot att vara hungrig och grinig för det kommer jag vara!
- men jag ser fram emot resultaten! Jag ser fram emot att tävla mot mig själv och visa att när jag väl bestämt mig så ger jag mig inte utan fight!

OCH JO....GIVETVIS KOMMER JAG BLI EN SMULA TOKIG SOM BONUS... ;)

 





alex

Trevligt svar och fin bild =)

2010-03-17 @ 21:55:27
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Krystal

sv: mjo du ska bara se min blubber belly xD jag skejtade mkt innan så det var inget problem men snart kommer jag ha love handels hahaha!



åh tack gumman detsamma! <3

2010-03-17 @ 21:58:40
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0