Svar på tal!

JOSSE. om Mellis!: haha ditt största intresse va styrketräning & att lära dej mer om kost o träning .. kollar man på din header så tror man dej inte riktigt .. ;)


SVAR: Tjenamåss på dig!
Höhö ja vad vad ska jag säga... träna gör jag och älskar varje sekund av det. Älskar svettlukten blandat med skumma schampodofter i omklädningsrummet, älskar att hälla i mig mitt EAA innan & efter varje träningspass och jag älskar känslan av att man är så trött och har så ont i kroppen att man är på god väg att kräkas.
- styrketräna gör jag fem dagar i veckan och promenerar de andra dagarna.


- MEN,
precis som min härlga header skvallrar om så är jag en riktig gottegris! En, eller ibland två dagar i veckan så unnar jag mig att stoppa i mig sötsaker. Helst smågodis eller glass (saltlakrits och choklad är favoriterna). Dock rör jag inte en enda sötsak på veckorna, jag är stenhård med vad jag stoppar i mig under de övriga dagarna i veckan!


JAG ÄR TROTS ALLT INTE MER ÄN MÄNNISKA! :)







Rami

HAHA VILKEN ROLIG HEADER MED MAT ;)

2010-03-09 @ 18:25:03
URL: http://ramispics.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0