Spännande morgondag

Det börjar bli dags för kudden känner jag. Trött och uttråkad - vill ha imorgon, NU helst...


Spännande dag imorgon förresten! Första invägningen efter att jag började med deffen för en vecka sedan!
- Undrar om det har hänt någonting skoj på vågen eller om jag kommer slänga ut den genom fönstret?




- vakna
förhoppningsvis utan halsont och förkyldning

- studsa upp på vågen
en veckas svält & överträning borde gjort någon skillnad tycker man ju...

- hälla i mig kaffe & multivitaminer
för att blir frisk om jag nu inte blivit det imorgon


- ta min morgonpromenad
oavsett väder, i minst en timme

- plugga, plugga, plugga
så att jag kan skita i studierna hela helgen och istället ägna mig åt alkoholen

- köra mitt underbara ryggpass på gymmet
förutsatt att jag blivit frisk....

- bio i Göteborg m. M, K & C
förutsatt att turturduvorna inte bangar & ska ha en "myskväll" som alla andra par tydligen har imorgon....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0