Nytt personrekord i bröst!


Full rulle hela dagen idag men nu är jag åter hemma framför datorn!
- imorgon kommer jag ha grym träningsverk...

Idag tränade jag på "pojkgymmet" med Christian. Ett lite sunkigt, trångt gym i en källarvåning. Dock måste jag erkänna att det inte alls var så pjåkigt, trivdes riktigt bra faktiskt.


OCH SOM JAG REGERADE, VANN OCH VAR BÄST!
- Jag ökade idag från tjejhantlar (små, silvriga) till rostiga, klumpiga och enorma manshantlar! Ökade med hela två kg på varje hand i sned bänkpress och jag har aldrig varit så nöjd i hela mitt liv!






maria

Hej! Nice blogg!

Och grattis till "viktökningen"=)



Följer du träningsschemat slaviskt? Jag funderar på att göra ett men jag gillar att ta det som jag känner...

/Maria

2010-03-16 @ 08:22:05
URL: http://norralagatan.blogg.se/
Where the sun goes down

ha en bra dag :)

2010-03-16 @ 08:24:16
URL: http://ampelos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0