Morgondagens planer

WOW, har precis klivit ut en väääldigt varm lång och go dusch. Trodde jag skulle dö av frossa förut, antar att febern är påväg upp igen...



Nåja, jag hoppas på att jag mår bättre imorgon! För då blir det till att springa runt på shoppingcentret Torp i Uddevalla och spana kläder, därefter ska jag möta upp en kompis och kika på lägenheten.
- den borde faktiskt vara klar snart!


Sammlar krafter inför morgondagen


Tjah jag skulle ljuga om jag inte sa att jag faktiskt längtar tills lägenheten är färdigrenoverad och kan flytta hem igen. Nog öfr att jag har det bra här hos mami & papi men jag saknar att ha mitt eget lilla krypin!
(badrummet & köket har nu renoverats i ca 3 månader)


NU: Dags för lite kvällsmat!

SEDAN: TV-mys & tidigt i säng!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0