Lite funderingar

Såhär på dagarna då man sitter själv hemma, är uttråkad och har inga sysslor att utföra på några timmar så blir det lätt att man börjar fundera och spekulera...

En sak jag för tillfället funderar på, och som plötsligt slog mig som en sten från ovan är att dagens träningspass ska idag spenderas och utövas på stenungsunds "grabb-gym" som innebär följande:

* gamla, slitna maskiner
* små trånga uttrymmen
* inga fönster
* förmodligen inte heller någon luftkonditionering alls
* och biffiga karlar som skriker och slår på varandra.
- Tjohej.....! Plötsligt börjar jag fundera på varför lilla jag ska dit?






Har funderat på massor med andra saker idag också.
Som varför jag dricker kaffe, varför började jag?
Jag minns att första gången jag provade hade jag ca:
7 sockerbitar i och ca 2 dl mjölk med 1 msk kaffe.

Smakade skit.


Nu sitter jag här i skiten och dricker mina 100000 koppar kaffe
om dagen och får galenskapsmigrän om jag inte gör det...





fancifuls

jag kan fortf inte dricka svart kaffe, måste ha lite mjölk i men har iaf inte börjat med socker i :)

2010-03-15 @ 22:38:50
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0