Läskiga bi-effekter!

Började med min "rage" idag också. Fy fean, det var det läskigaste jag upplevt i hela mitt liv.

Ja, nog hade jag hört att Rage har en tendens att ge lite biverkningar i form av små "stickningar" i huden, men att det skulle vara markant var jag inte beredd alls på!


Ungefär tio minuter efter att jag (fortfarande på jobbet) tog min shot med Rage inför träningen så började hela mitt ansikte sticka, även huden på armarna, händerna och halsen. Jag fick riktig panik.
- kändes som om någon stack mig med nålar överallt!


Tack och lov slutade bi-effekterna lagom till jag började träna och passet gick riktigt bra! :)






jonna

Jag får stickningar som fan i ansiktet när jag tar det ; )

2010-03-24 @ 10:48:40
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0