Jobb, träning, deffstart!


Imorgon blir det en lång dag, jobb, träning och invägning inför deffen. Woho imorgon börjar jag på riktigt! HALLÅ BEACH 2010 ;)

Japp imorgon börjar min, faktiskt, efterlängtade deffperiod. Nu ska musklerna som jag kämpat och byggt upp få synas inför strandsäsongen! 

* Stenhård styrketräning 5 dagar i veckan
* långpromenader 5 dagar i veckan
* mycket mindre käk
* Börjar använda rage
= 6-8kg bort, markantare muskler!


Hahahaha, jag kommer att vara helt slutkörd, trött, grinig och bitsk enda fram till Juni. Hoppas mina vänner och min familj orkar stå ut med mig ändå.
-  härligt med utmaningar! Detta kommer bli grymt spännande och någonting jag aldrig gjort förut, är grymt taggad!


Sara

Vad är rage?

2010-03-21 @ 21:19:28
URL: http://www.februaritjej.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0