Helgens planer

TRE KOPPAR KAFFE SENARE: Sådär ja! TJOHEJ nu är jag färdig och redo för en ny dag! En Fredag dessutom! Det har äntligen slutat regna, frullen satt som en smäck i magen och en iskall dusch var inte alls fel!


Så, hur ser då min dag ut?n Hur ser helgen ut? Vad ska jag hitta på egentligen?
- jag hade nog tänkt mig någonting i denhär stilen:


- morgonpromenad
- städa
- plugga
- mosa benen på gymmet
- träffa folk
- leka fylle-taxi





- promenad
- vilodag från gymmet
- äta godis <3
(veckans ätardag)
- umgås med lite folk
- krogen





- promenad
- köra bic/tric pass på gymmet
- träffa folk
- ha en allmänt slapp dag
- ställa om klockan till sommartid!






jonna

sv: ah det är sjukt läskigt. Jag får mest i ansiktet ! tack desamma : )

2010-03-26 @ 10:54:38
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/
simone

Din helg låter riktigt mysig :)

2010-03-26 @ 11:35:17
URL: http://fattybom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0