Handikappad

Herrejäklar, jag kommer ha saå fruktansvärt ont imorgon, dethär kan ha varit det sjukaste rygg-passet jag varit med om - hela ryggen känns som pannkakssmet....


Började med marklyft där jag körde 5 set och satte personbästa!
(därav smet-klen-rygg)



Forsatte därefter med Latsdrag x 3 set
sedan latsdrag bakom nacken x 3 set
 
tyvärr ingen ökning men det fick grym muskelkontakt!



...och avslutade med hantelrodd x 5 set
ökade här med hela 4kg på varje hantel! :)



Kommer som sagt vara helt slut imorgon, jävligt dumt eftersom jag ska upp kl 05.00 på morgonen för att jobba.
Herregud...är rädd att jag inte kommer kunna komma ur sänge. LOVLEY!

Keela



Jag hoppas att du kommer ha riktigt jävla monsteront din kärring!

2010-03-18 @ 20:43:34
URL: http://keelus.blogg.se/
- JAG ÄR COOLARE ÄN JAMES BOND ;

- good for u!

2010-03-18 @ 21:21:27
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0