Full rulle framåt!

Tjohej! Nu är jag hemma igen efter nen sushilunch med Jockedarling och en kik på lägenheten som badrummet nu renoveras på. Jösses, ingen vacker syn inte!



Varför ska han alltid göra sig så jävla muppig på kort?




Jag käkade 8-bitars vegetarisk! Rå firre är inte min grej
trots att det ju faktiskt är hela poängen med sushi.....



Och såhär ser för tillfället mitt vackra badrum ut!
Ska bli riktigt skönt att bli av med domdär ugly väggarna jag fått stå ut med i två år
ser ut som en trappuppgång ju!




Helt superlicious dag so far! Synd att vädret är så tråkigt bara, blir nog ingen mer promenix idag. Tjah, en får väl duga - bättre än inget!

NU: In i duschen och slänga i en tub med färg i håret

STRAX: Lite käk skulle ju inte sitta fel!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0