DAGENS KOST

Har fått lite kommentarer och önskenmål om att skriva ner "dagens kost" så jag får väl rätta mig efter era viljor och kludda ner lite vad jag stoppar i mig om dagarna!




FRUKOST:
- 1st proteinshake
- 3st OMEGA3 kapslar
- multivitamin
- 2 st havreknäckebröd
- 2 st kokta ägg + örtsalt
- kaffe


MELLANMÅL:
- 1st banan
- 1st äpple
- ett gäng sötmandlar/hasselnötter


LUNCH/MIDDAG:
- Omelett på 3 st ägg & 5st tunna skinkskivor

INNAN TRÄNING:
- rage
- EAA
- kaffe


EFTER TRÄNING:
- EAA
- 1 st proteinshake
-
250g kvarg + funlight
- 1st banan

KVÄLLSMÅL:
- 1 st protein+kvargdrink
- 2 st kokta ägg m. örtsalt



TOTALT: CA 1620 kcal
- som ni ser är det inte mycket kolhydrater, detta pga att jag just nu ligger i deff 
vilket innebär att jag då minskar på fett och kolhydrater plus det totala kaloriintaget





Sara

Smartigt!

Vad händer till helgen?

2010-03-25 @ 20:46:47
URL: http://www.februaritjej.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0