trött på bruset....


hemma i lägenheten igen, fortfarande sjuk och nedkrupen i pyjamasen
DAGS FÖR MER MULTIVITAMINER....


börjar bli trött på att klättra på väggar och klunka multivitaminer i brusform...


Jag måste bannemig se till att bli frisk nu, jag har inte varit på gymmet sedan i Fredags och några promenader har kroppen inte heller varit kapabel till att orka. Börjar bli smått galen nu och behöver verkligen bli frisk så jag kan få återgå till mitt andra hem
Jenny.R

Fan vad söt man kan va då!! :D Jo det är bra med vilovecka, då kan man få nya rekord när kroppen är utvilad, vila=bygga!!

2010-06-02 @ 21:53:40
elin

Tro mig, du är inte ensam! Har inte heller varit på gymmet sen i Fredags, varit sjuk jag med (och är fortfarande) men jag är på bättringsvägen :D



Gillar din blogg föresten.



Krya på dig!

2010-06-03 @ 16:25:15
URL: http://metrobloggen.se/elinstraning

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0