Tillfälligt tjock


Har äntligen fått ner lite riktig mat i mage
nu kan jag spänna ut den så det ser ut som jag är gravid i 6e månaden minst!
:d



Idag blev det fullkornsris, currysås & ugnskyckling!


Och gymmet besökte jag ju också förut. Rev av ett ordentligt bröst & mage pass och känner redan att det nog kommer värka lite här och var imorgonbitti! I övrigt var det ganska jävligt på gymmet faktiskt, utan aircondition eller fönster som går att öppna så blir man levande kokt inne på gymmet. Värdelöst!


Imorgon ska jag upp och jobba igen. Dom ringde från kontoret igår och bad mig så snällt att jag inte kunde motså! Och vem vill inte ha pengar samtidigt som man gör någonting bra för andra och som man ser lika mycket som en hobby som ett jobb? Helt underbart!


GLÖM INTE ATT STÄLLA JUST DIN FRÅGA I

FRÅGESTUNDEN


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0