Schtekarn!

...uppe med tuppen igen, som vanligt. Och egentligen hade jag helst velat slänga mig tillbaka handlöst i sängen och somna om. Är segare än sirap idag, hur fan ska jag få någonting vettigt gjort när jag känner såhär? ska jobba fram till klockan halv tre och därefter ska jag ner till gymmet. Hoppas att solen hänger i hela dagen, då jäklar ska jag ner till stranden och steka!



Sova eller sola hade varit trevligare sätt att spendera dagen på...



Oh just ja! Såg till min glädje att läsarrekordet slogs igår igen, jätte roligt att så många börjat hitta hit! Och är det något ni undrar eller tycker jag bör bättra mig på så är jag mer än tacksam över att få höra vad jag kan göra för att bli bättre!

 

TIME TO WORK, WORK, WORK IT BABY!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0