På bättringsvägen

Det börjar bli kväll på riktigt och snart ska jag skutta i säng och få mig så mycket sömn som bara är möjligt. mår lite bättre men näsan rinner fortfarande och halsen är lite irriterad så det lär inte bli någon träning de närmsta dagarna i vilket fall. ibland kan det ju vara bra med en vilovecka så musklerna verkligen hinner återhämta sig och kan prestera dubbelt så bra när jag väl kör igång igen! :d

Fortfarande kasss - men på bättringsvägen!

 

 

Morgondagen ska jag försöka fylla med så mycket som möjligt som inte kräver allt för mycket energi. Gissar på att det blir lite bloggande, läsa favoritbloggarna, städa lägenheten och spela TV-spel. Ska nog ta mig en lugn och fin promenad ner till havet och sola näsan lite också :)

 

NATTI NATTI PEOPLE!

 

Jenny

Nästan exakt som jag har planerat min morgondag också :) Förutom tv-spel, blir filmtittande istället. Är nästan frisk nu, wohoo. Krya på dig!

2010-06-02 @ 23:08:55
URL: http://millbergskan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0