Nytt PB i hantelpress!



DAGENS PASS
: (axlar)
  • Hantelpress
    2x12 på 15kg
    2x10 på 20kg
    2x8 på 25kg
    1x5 på 28kg
    (PB utan pass!)

  • Omvända flyes
  • Flyes
  • Drag mot hakan i C.C
  • Korsdrag i C.C

Dagens träning gick riktigt fint! Känner att axlarna är på god väg att läka efter en överjävlig muskelinflamation jag haft i evigheter nu. Dock är jag fortfarande försigtig då jag vet att det räcker med minsta lilla fel i rörelserna så pajjar dom igen. Roligt att jag fick till ett personbästa i alla fall! 28kg i hantelpres har jag inte lyckats få upp själv innan, utan har behövt lite assistans att just få upp hantlarna i första repetetionen. Yeah baby, yeah!


TIME FOR SOME COOKING BABY!
Josephine

Grymt bra hantelpressar!

2010-06-22 @ 14:15:24
URL: http://ladyinsane.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback