Lunch grubbel


jaha ja, så var det dags att fixa någon form av lunch....
allt är djupfryst och jag har ingen fantasi alls

FÅR BLI EN PORTION GRÖT TILL!



Gröt är gott & nyttigt!


Dagen bara rullar på och halva har redan försvunnit. Ska ta mig ner till gymmet och lyfta skrot om några timmar när lunchen lagt sig tillrätta i magen! Idag blir det antingen ben eller bröst beroende på om jag väljer att åka iväg och träna med grabbarna eller om jag tar mig en promenad ner till närmsta gymmet och tränar själv. Hrmmm svårt beslut som är värt att grubbla på någon timme till!



◊ ◊ ◊ ◊



Och telefonen har ringt i ett kör hela morgonen och förmiddagen. Är jag såpass poppis? Malin ringde först och hade frukost-bekymmer, sedan ringde dom från jobbet och gav mig lite fler tider. därefter ringde Mamma bara för att vara söt och sist men inte minst ringde en jävla telefonförsäljare som minsann fick veta att han levde.....

(can't help it, I just hate them...)


Ewe

då är vi 2 som hatar telefonförsäljare. säkert många fler också :)

2010-06-17 @ 13:30:10
URL: http://ewelew.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0