Lite stressad


Mornin Morning!

är lite smått stressad och försöker göra 100 saker samtidigt
en sak är då säkert: jag behöver mina 1,5h på morgonen!



Christian ville vara söt och omtänksam imorse och stänga av min väckarklocka i och med att han går upp innan mig och tyckte att jag förtjänade att sova längre och att han sedan kunde väcka mig. Tyvärr reagerade jag mest i panik då en hel halvtimma försvunnit av mina viktiga 90 morgonminuter! Men det är ju tanken som räkna! Jag har förmodligen världens finaste, snällaste och bannemej den snyggaste karln i världen!


JOBBA - TRÄNA - ÄTA
typ så ser dagen ut idag!
Suneeta & hunden Chanel

Vad duktig du är som tränar så mycket!!! =)

2010-06-24 @ 07:46:02
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0