Laddar


sitter och laddar kroppen med lite energi inför dagens träningspass
hemma hos mig får man minsann äta vid datorn!
(en liten pik till mamma)


och brunbränd har jag minsann blivit de senaste dagarna också!



Idag blir det nog Axlar som gäller på gymmet, har inte bestämt mig ännu. Det står mellan armar & axlar så jag får väl se när jag kommer ner. Tar det väldigt lugn och lätt om jag bestämmer mig för att köra axlar eftersom jag precis börjat träna dom igen efter några veckors vila och återhämntning då jag pajjade min vänstra axel för några månader sedan.


Efter träningen kommer Christian hem från jobbet och hämtar upp mig nere på gymmet. Då ska vi iväg och bränna pengar på veckans storhandling. Det går ju åt en del mat när båda tränar minst 5ggr i veckan. Ska eventuellt kika lite på lite jogging-kläder ockå! :D
steph

kikar in & hoppas att allt är bra? =)

2010-06-08 @ 12:53:55
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0