Käk, träning & shopping!


sitter och äter chilli framför datorn och väntar ut tiden
om 1½h åker jag iväg till Stenungsund och tränar med pojkarna!
changed plans!


Hell yeah!
bisse & trisse ska få stryk på gymmet idag!


Ja Christian mådde visst bättre idag och bestämde sig för att träna trots allt. Därför åker jag istället en halvtimme till stenungsund där han jobbar och tränar där istället för att ta gymmet som har gångavstånd från min egen lägenhet! Det är ju så mycket roligare att träna tillsammans!


Efter träningen ska vi ta en tripp till Trollhättans köpcenter Överby och kika lite. Tänkte ju kolla jogging-kläder och kanske lite vrist/handledsvikter att ha under mina powerwalks?










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0