Jag är ju faktiskt jävla snygg

Nu har jag lugnat nerverna lite med en dusch, hårfärgning och frukost. Känner mig redan bättre till mods och tänkte hugga tag i dammsugaren och dansa runt med den lite. Den enda tränignsformen jag kan komma på just nu som inte innefattar gymmet eller promenadskorna...


efter att varit nära på att slänga ut våg-jäveln genom fönstret, tog jag en lång dusch,
kom fram till att jag ju faktiskt är rackarns snygg & att måttbandet härmed är min nya vän

 

 

◊  ◊  ◊  ◊

 

 

Smilbanden upp till taket och happy toughts är var som gäller från och med nu!
Vad ska jag hitta på idag???

  • Färga håret CHECK!

  • Invägning CHECK!

  • Dammsuga & damma lägenheten

  • Fixa iordning picknick mat á la kycklingsallad

  • Ha myspys picknick med världens bästa man vid havet

  • Bli frisk! (springer efter multivitaminer)



Jenny

Bra där! :o) Du har fullkomligt rätt, you go girl! :o)

2010-06-03 @ 11:12:30
URL: http://millbergskan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0