Griskiss......


JAG LUKTAR GRISKISS
precis som alltid annars när jag färgar håret
jäkla ammoniak...


Jobbigt att gå runt och stinka i 45 minuter


Mmm, nu håller jag på att vänta ut de sista femton minutrarna som hårfärgen ska sitta i. Luktar verkligen skitilla och jag kan knappt röra mig i rädsla för att kladda ner någonting, desstuom kliar det något djävulskt i hårbottnen vilket leder till att jag slänger ut alla aggresioner på Christian som hjälplöst bara tar emot. Stackarn... Vad jag försöker säga med detta är att; alla ni som är naturligt mörkhåriga ska skratta er lyckliga, hårfärgning är djävulens påfund!




NU:
duscha bort griskisset & bli snygg igen!
(dvs dölja alla spår av jag egentligen är blond)

SEDAN: dags att nana, upp och jobba imorgon igen!


Joakim

Här hade vi en skön och tuff brud.. diggar bloggen!

2010-06-22 @ 21:38:14
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0