Good freakin morning!


GODMORNING PEOPLE!
springer runt och grejjar med mina vanliga morgonrutiner innan jobbet
har träningsvärk idag så jag knappt kan stå på benen.........


Good Freakin Morning!


Hörde (eventuellt läste) att det skulle bli kanoners-varmt idag och fullt pådrag på solen? Var? När? Här skiner då ingen sol så långt ögat kan se, och det ser minsann inte varmt ut heller.... Kortbyxor på eller av är dagens stora dilemma. På? Av? På? Av?vPå? Av? På? Av? På? Av? På? Av?


Dagens ser för övrigt inte särskilt annorlunda ut jämfört med de andra såhär mitt i veckan. Börjar jobbet om en timme, slutar jobbet halv tre och därefter bär det i vanlig ordning ner till gymmet. Undrar just vad det blir för pass idag, känner ett visst sug efter bröst! (Who dos'nt?)


HOPPAS NI ALLA FÅR EN FANTASTISK DAG!
Klas

tjenare..:)

tack för att du har läst min blogg, och tack igen för att du skrev en liten kommentar. Det är ju alltid kul. Ser att du gillar att träna, det kan man lugnt säga att jag gör också. Ska springa Lidingöloppet för fjärde gången i år...:)



Klas

2010-06-23 @ 07:21:02
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Victoria ♥

söt header :)

2010-06-23 @ 07:46:40
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0