Fullt ös, medvetslös!


GOD MORGON ALLA NI MORGONPIGGA!

Idag är jag uppe med tuppen och ska iväg och jobba om en stund
gröten kokar på pisen och kaffet puttrar på för fullt - YUMMIE!




I väntan på att käket ska bli klart!



Ja idag är det jobb som gäller! Dock ett väldigt flängande fram och tillbaka då jag bara ska jobba fram till kl 13, därefter åka till vårdcentralen och gå ytterligare en medicinkurs och därefter bär det av mot GYMMET! Idag väntar första dagen på markschemat och jag är riktigt taggad!


Kan också smått tillägga att min ena höft gör rövens-ont efter joggingturen igår, sträkte mig något kolosalt och nu gör det skitont. Dumt.... Kanske smart att stretcha innan nästa runda.....



ÖNSKAR ER ALLA EN FANTASTISK DAG!
natalie

oki, på vilken hemsida då?:)

2010-06-07 @ 14:55:52
URL: http://natalieansell.blogg.se/
Moa

jag har en liten fototävling på min blogg! Vill du vara med så skriv en kommentar!



TACK :)

2010-06-07 @ 17:42:31
URL: http://novala.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0