En överaskning i lådan!




kom just hem ifrån träningen
och vad låg och väntade på mig i brevlådan då???





Nya BODY tidningen!


WIHO! Lika glädjande varje gång! Så nu ska jag studsa in i duschen (direkt efter att jag mumsat i mig proteindrinken) och därefter ska jag sätta mig tillrätta i soffan och bara mysa med en stor kopp kaffe, en morgonrock och massor med bra och spännande artiklar!




Just ja! passet gick för övrigt bra! Detta pysslade jag med på gymmet idag:
DAGENS PASS: (bröst & mage)
  • Sned bänkpress
    2x12 på 16kg
    2x10 på 21kg
    1x5 på 25kg

    1x8 på 21kg

  • Flyes
  • Framåtlutande kryssdrag i C.C
  • Crunches i C.C
  • Bålrotation
Jenny

Åh, måste börja prenumerera så man får den lite tidigare :) Köper ändå alla numer så är väl lika bra!

2010-06-23 @ 18:48:09
URL: http://millbergskan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0