BACK IN BUISNESS


BACK IN BUISNESS!

det blev visst lite för mycket av det goda igår kväll, och framför allt en för stor blandning av allt!
Det slank ner både, vin, cider, öl och drinkar - vilket givetvis inte uppskattades av kroppen såhär dagen efter.


Jag har mått bättre....


Tjah, eftersom jag väldigt, väääääldigt sällan dricker alkohol (en gång varannan månad som mest kanske?) så är det ju ganska uppenbart att min kropp inte direkt tackar mig dagen efter. Jag har legat i fosterställning och mått skitdåligt fram till klockan 18 då jag äntligen piggnade till och orkade få i mig lite rostat bröd. Usch usch, trots att gårdagen var kanonlyckad och jätte rolig så tänker jag hålla mig låååångt borta från alkoholen en låååång tid framöver!


Nu kom jag i alla fall precis hem ifrån en underbar, solig och lång promenad tillsammans med Christian. Vi var ute i 1,5 timme och bara strosade runt nere vid havet. Minst sagt behövligt efter en dag halvt medvetslös i soffan!



NU:
Äta honungsmelon & mer rostat bröd
SEDAN: Titta på Wimbeldon & mysa framför TV'n

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0