Ahlströmertrofén!


hemma igen efter att ha tagit en tripp till
ALINGSÅS OCH FITNESSTÄVLINGEN:





Ja, jag fick skynda mig som en liten sate efter jobbet att hämta upp Christian hemma i Uddevalla & Jocke i Stenungsund och därefter  brumma hela vägen till Alingsås där den årliga fitnesstävlingen Ahlströmertrofén utspelas! Jätte duktiga tävlande och mycket värdiga vinnare!

- En vacker dag ska jag också stå på den scénen och jag ska vinna hela skiten!
FAN VAD PEPPAD JAG ÄR!



◊  ◊  ◊  ◊






Tyvärr har jag inte
varit så aktiv här på bloggen de senaste dagarna då jag jobbat mycket. Ska jobba fram till på Onsdag men försöker så gott jag kan uppdatera såhär på kvällarna och på mornarna innan jag susar iväg till jobbet!



Hade vilodag idag, vilket kroppen sannerligen behövde men inte riktigt vill. Är skitsugen på att träna och hade säkerligen kunnat riva av ett fint pass egentligen. Men men.... sparar energin till morgondagens bisse & trisse pass!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0