Zero Matlust - fortfarande


DYBLÖT - TRÖTT & TÖRSTIG
dags för lite lunchrast från jobbet....



Still those eating issues...


...och den j*vla matlusten har tydligen bestämt sig för att aldrig mer återfinnas! Har i nu snart tre veckor haft noll, nada och zero matlust. Allt smakar tråkigt, allt luktar tråkigt och jag känner ingen hunger alls. Har tidigare alltid njutit av mat och kunnat äta med god aptit men nu är det helt hopplöst vilket medför att jag äter mindre, humöret blir svajigare, jag sover dåligt  och träningen blir tung. Hopplöst!


Fick precis i mig lite rester från gårdagen men började må grymt illa och slängde hälften. Tro inte att jag medvetet väljer att inte äta, absolut inte. Mat är fantastiskt och är något som är extremt viktigt för mig om jag ska lyckas med träningen. Förstår bara inte varför allt smakar så illa....
Mickan

Du e inte gravid då?? Har en kompis som mådde svin dålig i flera veckor utan att veta varför, hon va gravid.

2010-07-08 @ 15:55:07
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0