Proppmätt och lite skadad


HEMMA OCH PROPPMÄTT<
...efter att ha mölat i mig supergoda grillspett och kött i massor!




Har precis kommit hem från det lilla middagsbesöket hemma hos mamma. Det bjöds på dundergoda grillspett med massor av grönsaker och kött samt sallad och potatisgratäng. Jag själv åt bara grönsaker och kött då jag inte är så förtjust i gratänger, för flottigt och slajmigt för min smak... dessutom har jag ju ingen ätardag idag så jag tryckte hellre i mig lite extra kött än att fylla på med kaloririk gegga! Till dessert fick vi grekisk lättyoghurt varvat med honung och nötter, såååå jävla gott! Hade kunnat äta det till frukost, lunch och middag varje dag i en vecka utan några som helst problem!


◊  ◊  ◊  ◊



Har BIG TIME ont i höften efter en liten incident på jobbet....


Träningen idag blev ett kvickt men effektivt ryggpass som gick väldigt bra utöver att jag, som tidigare nämnt, inte kunde träna nedre delen av ryggen eftersom man då måste göra såna övningar där man i regel måste böja knäna och tippa med höfterna. Råkade nämligen klanta mig idag på jobbet och ramla ner från 8 trappsteg och smällde i höften rakt i stengolvet. Ajajaj....

spiderchick

sv. tack för snäll comment, du är också väldigt snygg :)

2010-07-23 @ 22:29:15
URL: http://spiderchick.nu
Emelie Talvis

så gott att grilla majs.

2010-07-23 @ 23:29:12
URL: http://etalvis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0