Popcorn-time!


Ska precis sätta mig framför TV'n och inspektera den omtalade "New Moon" filmen. Var inget stort fan av den första filmen i serien men antar att jag måste titta på de andra två innan jag vågar uttala mig! Popcornen poppar för fullt i micron och en stoooor flaska med funlight är framställd. Dags att krypa ner i filten och försöka att inte hata filmen i förväg.....

 

Fick en till fråga ifrån JennyPenny som jag tänkte besvara eftersom hon bad så snällt!

Hej Li!Vet att frågestunden är över, men jag undrar om du vill svara på denna ändå . Hur många set och reps ska man köra för att bli starkare?

SVAR: Enligt de flesta inklusive mig själv så ska du satsa på tunga och få reps och många set per övning för att bli starkare. Försök att köra ungefär 1-5 reps på 3-6 set på en övning så blir musklerna starkare. Vill du istället få  mer volym på musklerna, alltså att dom blir större så bör du istället satsa på ca 6-12 reps per set!


Keela



Bara för att du inte är den tjejigaste tjejen i stan ;) hade du varit det hade du garanterat älskat den ;) muhahaha, kanske ska dra med dig på eclipse på bion? ^^

2010-07-07 @ 20:32:41
URL: http://keelus.blogg.se/
JennyPenny

Tack för svaret!! :) <3 Du är GRYM

2010-07-07 @ 21:07:42
Jenny

Skäms nästan, men jag har inte ens sett första. Ska göra det... snart... :)

2010-07-07 @ 21:41:43
URL: http://millbergskan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0