lunchar!


RAAAAAAAAAAP!

sådär ja, fint med lite lunch i magen!



Har precis dunkat i mig sista stackars portionen chilli som fanns i frysen och som jag levt på de senaste veckorna. Funderar på om man inte skulle försöka sig på att hinna laga ett nytt storkok någon dag snart men med vad? Ja chilli lär det ju inte bli på ett tag nu menar jag... är sugen på fisk, lax? Vad gör man med lax? Förslag någon? Något enkelt som jag kan övertala min pojkvän att fixa medan jag jobbar?
:p


SVAR TILL FILIPPA:

Hej! Har faktiskt läst din blogg rätt länge men inte kommit mig för att kommentera. Jag bor i Trollhättan, och är också inbiten gymtönt. Jag hade tänkt att kommentera för ett tag sen då jag såg dig i Uddevalla, eller ja.. Jag tror att det var du iaf!  Tränar du på Sportlife i Uddevalla ibland? Tänkte fråga hur gymmet är där? Jag tränar ju här i Trollhättan, men under sommaren räcker mitt kort i hela Sverige. Kan vara kul att testa. Tack för en bra blogg! Kram

SVAR: hej filippa! Får svara på din fråga såhär eftersom du inte hade någon egen blogg jag kunde ge ditt svar på (ibland är jag bra snäll!) Sportlife gymmet i Uddevalla är kanon och personalen jätte trevlig, detsamma gäller Stenungsunds sportlife där jag också spenderar en del tid eftersom jag har min andra lägenhet där! Tycker absolut du borde svänga förbi om du har tid och ork, uddevallas gym ser inte så mycket ut för världen på utsidan men är väldigt bra på insidan! Tack för att du gillar bloggen och tack för kommentaren! Blir alltid lika varm om hjärtat när ni visar vilka ni är som läser!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0