Ingen sol här inte!


GODMORGON SOLSTRÅLAR!
eller vah? Var? Regn? Vafan?!


Inget sol och badväder idag inte!



Skit också! Jag som hade hoppats på en solig och härlig dag så man kunde lufsat ner till stranden efter jobbet. Hrmm, ser inte alls lovande ut i nuläget, men det kan ju ändras! *håller tummarna*

Igår blev det ingen träning alls för min del, en av mina två vilodagar nytjades alltså och nu känns kroppen fit for fight igen! Benen har dock sinnessjuk träningsvärk efter i Tisdags då jag mölade på med riiiiktigt djupa knäböj med smal fotposition, jättebra övning för hela benen och rumpan, men främst framsida lår!




RESTEN AV VECKAN:
  • Torsdag
    jobba, träna bic/tric/mage och helst hinna med en promenad

  • Fredag
    jobba, träna rygg, grillmiddag hos mamma

  • Lördag
    förhoppningsvis kunna ta ledigt och se Sveriges Starkaste Man tävlingen

  • Söndag
    jobba, träna bröst & mage, promenad


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0