BACK IN TOWN!


BACK IN THE HOMETOWN!
och helt körd och trött efter en timmes powerwalk i 25 graders kvav värme!



Dagen har varit väldigt varm, väldigt lugn och utan några större överraskningar. Jag och grabbarna var på gymmet och lyfte skrot (själv körde jag ben idag) passet gick okej men inte mer än så tyvärr. Jag käkade supergod lunch med svärfar och Christian á la gourmét hamburgare i pita bröd! Japp, jag tog min ätardag idag... Därefter har vi mest suttit hemma i andra lägenheten och slappat i soffan. Nu har vi kommit hem till lägenheten i uddevalla igen efter en djävulskt svettig och rask promenad och jag sitter och smaskar på en proteinsmootie och ska snart återta min plats i TV soffan!


DAGENS KOST:

Frukost:
- proteingröt

Mellis:
- nötter
- ett glas juice

Middag/Lunch:
- hamburgare

Mellis:
- kvarg & funlight

Kvällsmål:
- ostmacka
- proteinsmoothie

Övrigt:
- mjukglass i bägare

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0