Äntligen rast!


FYLLER PÅ ENERGIDEPÅERNA
med lite chilli och grönsaker





Äntligen lite rast! har sprungit runt och svettats i värmen hela förmiddagen och var nu nära bristningsgränsen gällande både vätskebrist och värmeslag. Vidare hungrig är jag inte men försöker stoppa i mig någonting så gott jag kan. Det blir ytterligare en vilodaga från gymmet idag eftersom jag inte hinner dit innan det stänger. Istället ska jag åka till Stenungsund och njuta av värmen, kaaanske hinner man ta en tripp till stranden också?
petra

VA GOTT DET SER UT!!

2010-07-03 @ 11:47:55
URL: http://petrraa.blogg.se/
Michaela

Hej! Måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR din blogg. Jätte-inspirerande! Du skriver på ett så himla bra sätt!

Och jag har haft stor användning av dina recept som du har lagt ut, så gärna mer sådant om du har tid ocg lust. :)

Kram

2010-07-03 @ 12:51:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0