Veckoavslut!

ujujuj, fullt upp hela helgen och nu PANG BOM så är det söndag och imorgon börjar allt om igen! Tiden går så fort...

Har i alla fall haft en jätte trevlig kväll på tupperwarepatyt hos min kusin igår, det bjöds på tacos, plastburkar och mycket trevligt sällskap.


Alla samlas för sällskapsspel efter tupperwarevisningen!

 


Min söte kusinvitamin och därmen också värdinnan!

 



Klurigt men skoj spel!

 


Mycket tankspridd liten jag...
(
ser mest förbannad ut va? Det var jag inte!)

 

Det var igår det ja, idag har jag, Sofia och Joy sovit fram till kl 12 och därefter har det inte hänt mycket mer än att jag och Joy gav oss på att baka scones medan Sofia givetvis latade sig i tv-rummet. ;)
- därefter stack jag och syrran till gymmet för att träna magen, ryggen och bröstmusklerna...

 


Syrran kämpar och sliter med sconesdegen

 


...och sen svish in i ugnen!

 

Nu har jag precis kommit hem från träningen, slängt i mig två kokta ägg och sitter och väntar på att raring ska dyka upp efter en fika med en väninna.
- idag är det premiär för BLÅSNINGEN på tv4! Får ej missas!

 

Och jag kan med smilgropar upp till himlen meddela att jag minsann skött träningen exeptionellt denna vecka!  SEX DAGAR STENHÅRD TRÄNING! :)

 

 

 

 

 

 

 

Neha

Vad gott med tacos:D

2010-01-17 @ 20:53:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Mikaela Urbom

Ser ut som ni haft trevligt =D

2010-01-17 @ 23:37:11
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Awwiee

Är allt bra med dig sötnos?

diggar din blogg!

2010-01-18 @ 00:02:41
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0