Uttråkad med ett leende


Fy fan vad jag har tråkigt - urtrist! På tv är det bara skitprogram om tjocka barn som inte kan leka, familjer med för många barn, och en snubbe som pratar med hundar... ändå har jag lite svårt för att vara sur och kan inte riktigt dra ner smilbanden dit dom borde sitta....


Just nu skulle man kunna lägga mig på sidan och hälla ett helt paket med strösocker i mina smilgropar.
- djupa är dom! Jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker om dom än, börjar sakta men säkert ändra uppfattning efter att ha fått en del söta kommentarer om mina små "kratrar" i kinderna.


Jahmen herregud se själva?! Jättegropen liksom


Kan inte sluta flina trots att jag egentligen är uttråkad så jag snart kreverar och trots att min lägenhet ser överjävlig ut med dammråttor som muterats och blivit någon form av björnar...

 


- Och hur kan nu detta komma sig???????


Samtidigt som jag vaknade upp ur mitt dagdrömmande om varför mammorna i USA göder sina barn och slogs av tanken över hur fruktansvärt tokkär jag är, så började min mobil blinka och vibrera hysteriskt med en liten text som gav mig en gnutta hjärtklappning och som bekräftar hur rätt det är...

"Inte ens mina drömmar kan mäta sig med dig"











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0