Update: Vart jag hållit hus?

I övrigt har jag de senaste dagarna bara varit hemma hos Sofia och inte gjort överdrivet mycket. Kollat danska filmer och käkat scones! :)

Japp, jag blir inte annat än bortskämd under dagarna jag. Scones till bakfyllefrukost är ingenting man får varje dag! Igår var jag även och hälsade på kära mormor och morfar som inte bor långt därifrån. Där fick jag middag och trevligt sällkap.



Scones-bakning!

 

 


Ingen dålig bakfyllefrukost här inte!
(jag bidrog med att göra kryssen!)



När jag kom tillbaka till Sofia så grejade hon varma mackor med stuvade champingjoner på till den danska filmen vi tittade på: Se min kjole. Riktigt bra faktiskt!



Danskar är bra på att göra film!

 

Filmen handlade om ett gäng tjejer som rymmer från ett behandlingshem och gör massa grejer på vägen. Utöver att danska språket är fruktansvärt ugly så är filmen riktigt bra! Värd att se!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0