Update: Utekvällen!

Ja, eftersom jag slarvat med uppdateringen får jag skylla mig själv och ta allt i omgångar! I Lördags var vi alltså på en förfest någonstans i Göteborg (har absolut ingen aning) därefter bar det av till Gretas. Premiär för min del!


FÖRFESTEN



Josefin, Erika & Malin



Indie-Erik & Erika
(snubben med tungan har jag ingen aning om)



Det tjatades om att jag skulle sjunga karaeoke
(tack för det sofia lilla)
Men icke!



Malin & Josefin ^^



Erika & Josefin intar microfonen!



Malin & Erik värmer varandra på sitt eget lilla vis
i väntan på bussen till stan



Sofia & Josefin inne på Gretas



Malin



Vi firade Nyår-special med Erika under kvällen!



Hade en mycket trevlig raggjakt med Erik under kvällen!
Jag skulle nog kunna bli en riktigt bra matchmaker med lite övning!



Let's Dance!



Josefin ^^



Erika stod inte still många minuter under kvällen :)


Summan av kardemumman (som de gamla säger!) så måste jag medge att kvällen var riktigt trevlig :) Och jag tycker att Säffle-dialekten numera är ganska charmig... fulfint på något vis!
- Det var min Lördagkväll det! Första intrycket av Gretas? Riktigt trevligt!

Dags att slänga in nästa maskin tvätt!









Anonym

haha vad härlig header du har! jag känner verkligen för att jag vill äta upp den :D

2010-01-04 @ 16:18:50
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Ebba

Haha du värkar kul.Jag gillade bilden vid busshållsplatsen

2010-01-04 @ 16:19:48
URL: http://ebbasfilmblogg.blogg.se/
Josefin

herregud vilka bilder det blev xD hahaha

2010-01-05 @ 14:11:28
URL: http://pixieblonde.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0