Rygg schemat!


Har suttit och pluggat lite och jag måste dessvärre säga att "Social omsorg" är det tråkigaste jag läst i hela mitt liv...

Utöver det tittar jag på "The biggest loser" på TV och lyssnar på lillsyrran som räknar hur mycket viktväktar points det blir i en tacosmiddag. (japp, vi är hälsofreak allihop i familjen) Dock är inte viktväktarna min grej, jag orkar inte räkna point och hålla på, jag går mer på känn och tränar destomer istället.




Ska alltså tillbaka till gymmet senare idag och öva in mig på ryggpasset.
Såhär kommer det se ut!


60 minuter rygg & framsida axlar

* Uppvärmning på crosstrainer i tio minuter

* Marklyft 8x3

* Latsdrag 8x3

* Rodd 8x3

* Hög rodd m. rep 8x3

* Omvända flyes i maskin 8x3

* Sidolyft m. hantel 8x3

* Axellyft m. hantel 8x3

* kondition restrerande tid










Wushu Cissi

Haha inte riktigt den typ av inlägg man hade förväntat sig när jag såg din header. Hoppas träningn går bra!

2010-01-27 @ 13:05:28
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Lisette

tack för kommentaren! Vi verkar dela ett gemensamt intresse så jag ska spana vidare på din blogg jag med. Alltid roligt att läsa om andras träning och hitta nya övningar, tips m.m. Ditt upplägg för veckan ser ju riktigt bra ut, kör hårt!

2010-01-27 @ 13:14:02
URL: http://lisettelahti.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0