Raggad på gymmet!

Sådär ja, så har man stått och flåsat på gymmet en timme. Måste säga att jag tycker styrkepassen är bra mycket roligare än kondition. Men men, inget ont utan något gott med sig!

Stod 20 minuter på crosstrainern med högt motstånd, hoppade sedan över till roddmaskinen som jag spenderade 10 minuter på och som jag aldrig tidigare testat.
Skitbra!
Man kände direkt hur den tog i axlarna!
Därefter löpning i 20 minuter och cykling i 10. En timmes väldigt flåsig träning för min del!





Och nu ska ni få höra något roligt!


DAGENS HÄNDELSE:


Hur kan man med att ragga på ett gym?
- det undrar jag!
När jag satt som bäst på cykeln och koncentrerade mig de sista tio minutrarna på träningen på att göra ett så tufft avslut som möjligt så kommer det fram nån jäkla Jean-Banan och börjar pladdra (?!)
Jag svarade kort men ändå vänligt på hans korkade frågor "brukar du vara här ofta ell'e?" och "Härligt med tjejer som tränar och ger gärnet" bla bla bla bla bla bla......

Som pricken över i'et så frågar nöten (när jag svettas som mest)
"Vad tror fröken om en kopp på Rådhuset sedan?" (observera; FRÖKEN)


- MEN NEJ?!
(livsfarligt att störa mig när jag tränar)

Tja det var typ det jag sa. För första gången tittade jag på honom, höjde ögonbrynet och sa "men nej?".
Alltså hur fan är folk funtade egentligen? Vem snackar kaffe med folk som är i största koncentration på att fixa passet med så bra flås som möjligt och som verkligen inte ger några som helst hintar av intresse?

......han gick därifrån sedan med en suck och ett litet förvånat flin "okej okej..."
det är väldigt lätt att tänka ut smarta grejer man kunde ha sagt nu i efterhand...




DON'T YOU MESS WITH ME SUCKER!














Sandra

Det är så irriterande när folk ska störa en mitt i träningen, hur lätt är det at svara när man är mitt uppe i något och kämpar som mest skratt

2010-01-14 @ 10:32:21
URL: http://mellbergsandra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0