Push it!

Nu jäklar i min lilla låda bär det av mot gymmet - styrketräning idag, armar & axlar! <3

Har bestämt mig för att lägga till en dags träning. (sluta skäll på mig!!!) Tränar för tillfället fem dagar i veckan men tänker öka till sex så jag kan dela upp styrketräningen bättre, för tillfället kör jag tre dagar kondition och två dagar styrketräning uppdelat i över och underkropp.

NYTT SCHEMA:

Måndag: Konditionsträning 1h

Tisdag: Styrketräning - rumpa & lår

Onsdag: Kondition 1h

Torsdag: Styrketräning - armar & axlar

Fredag: Konditionsträning 1h

Lördag: VILODAG

Söndag: Styrketräning - rygg & mage


Ser ju riktigt sjysst ut tycker jag! Perfekt upplägg för mig personligen, lite smått och gott av varje :)
Och JA alla ni tjatfantaster, jag SKA börja käka lite mer när jag styrketränar för jag VET att man inte kan bygga muskler annars - bitches!



Nu är det bara att köra på!

 


men den här sportt BH'n gör mig verkligen ingen rättvisa!
hmm kanske lika bra det efter gårdagens händelse?
;)

 

Bye bye for now!

 

 

 

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0