Pics från benpasset!

Hej & hallå!
Nu har jag vilat upp mig lite framför tv'n käkat kvällsmellis och druckit kaffe. Blev obotligt trött efter den kalla promenaden så resten av kvällen blir väääääldigt lugn.

Tränade ju mitt ben & magpass idag och syrran var gullig och fotade lite, tänkte jag skulle dela med mig lite av övningarna eftersom folk ibland frågar mig vad tusan det är jag menar med de olika grejerna jag skriver ner att jag ska göra på gymmet!




Knäböj 3x8 set




Benpress 3x8 set




Crunch i c.c





Magrotering på bänk


Gjorde även lite andra övningar, men kameran glömdes visst bort efter en stund. Gjorde bland annat lite
vad-övningar och lite andra övningar för benen.

Ett superhärligt pass, hoppas på rejäl träningsverk imorgon! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0