Personlig tränare?

Jag sitter på internet och kollar upp utbildningar till att bli PT, det är dyrt och konkuransen efter utbildningen är nog tuff - men mitt sug är starkare än så.

Tankarna har slagit mig till och från under årens lopp, från gymnasiet tills nu. Jag har fram tills nu varit ganska insnöad på att studera till sjuksköterska så småning om men nu när jag börjat ta mig träning till en högre nivå, börjat träffa PT-Thomas och börjat forska och intressera mig mer för hälsa, kost och muskelbygge så känns PT som rena yrkesdrömmen för mig.



Stora funderingar om framtiden
jag vill, jag kan, jag borde!



Jag ska börja spara undan så mycket pengar som bara går efter det att jag gått klart min undersköterskeutbildning som är färdig till sommaren, och om jag då fortfarande är lika taggad, peppad och intresserad så ska jag fanemej slå till!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0