Pappa pirat & Mamma mys

Jätte konstigt att hela stora huset hemma hos mor och far är praktiskt taget tomt, bara jag och lilla mamms här...

Japp, för lillsyrran är på sin praktik på kungälvs sjukhus till kl 11 ikväll, och papi for idag iväg till Norrtälje för att mönstra på en båt som han ska segla omkring på i två veckor (min papi är pirat!)



Jag har sta'ns häftigaste papi!


Vilket fall som helst - ensam hemma med min kära mor hela kvällen, antar att det blir TV titt. Hon pratade visst om att Robinson skulle sändas idag (?)

Faktiskt riktigt mysigt att bara vi två ensamna hemma. Det är inte alltid det bjuds på såna gyllene tillfällen till mor & dotter prat och att få känna sig liten och speciell igen för en kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0