Obotligt korkat!

Hur kunde jag vara så jäkla dum så jag trodde att det skulle vara skönt att komma ut i vintervädret och ta en promenad? Jävligt korkat, jag ska aldrig gå ut mer!



Fit for fight?
(tillräckligt påklädd tyckte jag innan jag gick ut)



Näe vet ni vad. Det var riktigt apkallt ute, och trots att jag hade vantar höll mina fingrar på att frysa sönder. Det var sådär kallt så att näshåren stelnar och blir till små istappar som gömmer sig där inne. Det enda positiva med min fjuttiga 30 minuters promenad var att jag även tappade känseln i lår och rumpa, vilket var riktigt gött i och med den jävliga träningsvärken jag har efter gårdagen :)



Nåja, jag slipper i alla fall ligga i snön hela dagarna....

 

Nu jäklar ska här bryggas kaffe och jag ska stoppa ner mig i så fluffia och varma kläder jag kan rota fram ur garderoben, usch så synd det är om mig!

 

 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0