Natti natti! :)

Nu har jag legt färdigt med mina hantlar här hemma i vardagsrummet - dags för en kanna vatten och därefter blir det hopp i säng!

Några häftiga dansmoves har jag också bjudit på här hemma i ensamheten. Förhoppningsvis har inte mina grannar i höghuset mittemot sett någonting, det skulle vara förödande för deras sömn och sexliv.

Så, alltså. Detta var detta för idag!
Imorgon ska jag bege mig till närmsta H&M butik för att lämna tillbaka ett par shorts, därefter handla någonting att stoppa i ett väldigt tomt kylskåp!




NATTI NATTI!








Elvira

Sv: Vi håller på att göra om i mitt rum :) jag ska få nya tapeter och lite så ;D

2010-01-06 @ 22:09:43
URL: http://viiraan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0