När döden inträffar

...är precis det jag läser och pluggar om nu. Intressant faktiskt hur vi faktiskt total kollapsar då vi dör.

Riktigt spännande att läsa om hur kroppen bara stänger av liksom... som att dra i en spak, trycka på den röda knappen. Allt bara dör och lägger av succesivt och det sista livstecknet vi ger ifrån oss är då vi för sista gången fuktar ögat med en blinkning.

Japp, snart är jag färdig med G-uppgift 4 utav 7. Därefter är det två maffiga VG & MVG uppgifter som väntar på mig. Uuuh......


Mitt osminkade, vackra, morgon-jag! ;)

 

Ja det är minst sagt mycket att plugga på nu, tror dock jag ligger ganska bra till i planeringen. Kommer ju inte ens ha en minut till övers under helgerna åt studier numera, så då jäklar får jag ligga i på veckorna i stället. :)

Inte mig emot alls, omger mig hellre med trevligt sällskap och slappnar av på helgerna och stressar sönder mig med träning och studer på veckorna.

 

 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0